پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
گروه کاری فناوری و نوآوری استان تشکیل جلسه داد

گروه کاری فناوری و نوآوری استان تشکیل جلسه داد

- 1402/07/01

جلسه گروه کاری فناوری و نوآوری استان در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، جلسه گروه کاری فناوری و نوآوری استان در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید.

در این جلسه معاونین پشتیبانی فناوری و توسعه فناوری و مدیر مرکز توسعه کسب و کار پارک به تبیین برنامه‌های ویژه هفته پژوهش فناوری استان پرداختند.

شریعتی مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان با تبیین برنامه اجرایی برش استانی رویداد عرضه تقاضای فناوری (تستا) گفت: برای اولین بار رویداد ملی تستا در قالب استانی برگزار خواهد شد و همزمانی آن در ایام نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان گام مهمی در اثربخشی این رویداد خواهد بود.

علاوه براین برپایی بخش تخصصی تامین مالی فناوری ، نگاه ویژه به دستاوردهای کشاورزی و صنایع غذایی و نیز صنایع فرهنگی و خلاق از جمله اقدامات جدید در راستای هرچه پربارتر کردن این نمایشگاه می‌باشد.

دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری